Saturday, September 18, 2010

"Are You Moist Enough?"

Sepanjang bulan Ramadan, kekurangan air kerana berpuasa membuatkan kulit mudah menjadi kering. Bagi mengatasi masalah ini saya menggunakan Vaseline. Selain mengembalikan kelembaban kulit, dapat juga saya memanjakan kulit dengan membelainya dengan sapuan Vaseline diseluruh tubuh.

Kelembaban Melambatkan Penuaan Kulitku
 
Dengan pengenalan losyen badan baru bagi memenuhi pelbagai keperluan jenis kulit seperti Total Moisture, Healthy White, Intensive Rescue, dan Aloe Cool and Fresh kini saya tak perlu risau lagi. Ini kerana pelbagai pilihan sedia menanti. Lebih-lebih lagi bila musim perayaan. Selain terdedah dengan kepanasan mengacau rendang, mencuci pinggan yang bertimbun-timbun, kulit mudah menjadi kasar dan kering. Nasib baik ada Vaseline....kulit saya sentiasa lembut dan lembab. Ketika bersalaman dipagi Syawal, ramai yang memuji kelembutan kulit saya...Nak tahu rahsianya??....."Vaseline Total Moisture" tetap menjadi pilihan............

Selamat Tinggal Kekeringan ...Terima Kasih Vaseline

No comments:

Post a Comment